Relacja z VIII Kongresu MODERN WAREHOUSE 2016

Szczegółowy program Kongresu Modern Warehouse:

Dzień I

10.00-10.10

Rozpoczęcie powitanie

10:20-11:00

PANEL I - WŚCIEKNIJ SIĘ I WYJDŹ Z ZASTANIA – jak osiągnąć sukces w logistyce

Dorota Raben - ekspert z dziedziny logistyki i łańcucha dostaw, doradca personalny, trener, mentor
Niedocenione ogniwo w teorii Darwina

Dawid Ostręga - lider z ponad 20-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania i coachingu
Lekcje z sukcesu - czego logistyk może się nauczyć od krakowskiego sektora outsourcingu

11.00-11.10

Przerwa kawowa

11:10-13:20

PANEL II - BRAK RĄK DO PRACY

Ewa Wilmanowicz - trener, mówca, konsultant marki osobistej i korporacyjnej
Być pracodawcą z wyboru - praktyki mistrzów

Dagmara Głowacka - dyrektor ds. logistyki Kongsberg Automotive w dywizji Driveline
Jak zatrzymać pracownika? Blaski i cienie systemów motywacyjnych i lojalnościowych

Katarzyna Pączkowska - Executive Manager, HAYS Recruiting experts worldwide
Paulina Popławska - Consultant, HAYS Recruiting experts worldwide
Dylematy rynku pracy – wszystko co musisz o nim wiedzieć, żeby skutecznie rekrutować

Jakub Bińkowski - Sekretarz Departamentu Badań i Analiz, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców
Kierunek na wschód – imigracja z Ukrainy w kontekście potrzeb rynku pracy i sytuacji demograficznej w Polsce


Moderowana dyskusja - Jak radzić sobie z posuchą na logistycznym rynku pracy doraźnie i długoterminowo

  • Moderator: Anna Frąckowiak, redaktor naczelna Nowoczesnego Magazynu
  • Dawid Ostręga - Lider z ponad 20-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania i coachingu
  • Hubert Walczak - Dyrektor ds. logistyki w Aluplast sp. z o.o.
  • Małgorzata Godzisz - dyrektor ds. rozwoju, Rework Poland Sp. z o.o. Sp. k.
  • Monika Duda – M4 Real Estate
13.20-14.10

Sesja networkingowa

14.10-15.00

Lunch

15:00-17:40

PANEL III - LOGISTYCZNY BAROMETR E-COMMERCE

Dr Arkadiusz Kawa - Adiunkt Katedrze Logistyki i Transportu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Z garażu na scenę. O rynku fullfilment dla e-handlu

Marek Różycki - Non-Executive Chairman, Future Aerial Innovations, członek Rady Nadzorczej Pekaes S.A., Partnerem Zarządzający w Turnaround Management Consulting
Ostatnia mila - pierwszy priorytet dla e-commerce

Jarosław Sobczyk - Operations Manager JYSK Nordic
Seamless cross channel – wyzwania logistyki e-commerce w Jysk Nordic

Sławomir Rajch - rozwija usługę e-commerce w Grupie Raben
(S)Przeciw omnichannelowi. Nabywca towaru i logistyka

Prof. Halina Brdulak - Profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
E-commerce w logistyce czyli Pokemon Go


Moderowana debata - Jak e-handel zmienia logistykę na całym świecie, czyli wszystko co musisz wiedzieć o e-commerce, niezależnie od tego czy handlujesz w Internecie

  • Moderator: Anna Frąckowiak, redaktor naczelna Nowoczesnego Magazynu
  • Marek Różycki, Non-Executive Chairman
  • Marek Dobrzycki, Dyrektor zarządzający, Panattoni
  • Kamil Szymański, Associate Director w Dziale Powierzchni Magazynowych i Przemysłowych, Savills
  • Jarosław Sobczyk, Operations Manager JYSK Nordic
  • Sławomir Rajch, E-commerce Manager, Raben Logistics Group
17.40-18.00

Zakończenie pierwszego dnia kongresu

20.00

V Ogólnopolski Turniej Piłkarzyków Logistyków i Coctail Party

Dzień II

10.00-10.10

Rozpoczęcie drugiego dnia Kongresu

10:10-13:30

PANEL IV - ZARZĄDZANIE DANYMI W LOGISTYCE

Michał Pajdak - Prezes zarządu Appgration
Marcin Mazur - właściciel Fabryk i3
Czym jest Big Data, a co wie o Big Data przeciętny logistyk? Jaka jest dojrzałość big datowa logistyków.

Piotr Kowal - Team Leader PreSales, Qlik
Rozszerzanie rzeczywistości logistycznej jako bardzo istotny kierunek poszukiwania optymalizacji w Arvato

Dominik Tylczyński - Dyrektor działu konsultingu SAP w Inteco Business Solution (grupa Amica)
Jakość danych logistycznych, zaufanie do systemu - jak efektywnie zarządzać łańcuchem dostaw w systemie, który już mam

Agata Horzela - Kilkuletni konsultant w centrum GS1 Polska,
Dr inż. Krzysztof Muszyński - Data Quality Project Manager
Jak ujarzmić BigData w nowoczesnych kanałach sprzedaży

Wojciech Rokicki - dyrektor operacyjny, Smart Project
Wiesław Majewski - dyrektor logistyki, Empik
Andrzej Wojciechowski - kierownik magazynu, DHL Supply Chain
Nie szukaj rąk do pracy. Wykorzystaj dane! Jak metodyczna współpraca trzech podmiotów prowadzi do redukcji zapotrzebowania na zasoby magazynie centralnym Empik.

Karolina Przewoźna-Możdżanowska - Menadżer d/s logistyki i ekspansji, Dakpol Sp. z o.o.
Dr inż. Michał Grabia - Kierownik Laboratorium Technologii Identyfikacyjnych oraz kierownik obszaru badawczego RFID w Instytucie Logistyki i Magazynowania
IoT czyli Internet Rzeczy podstawą dla wdrożenia omnikanałowego modelu sprzedaży w firmie Dakpol


Moderowana debata - Czy logistyka naprawdę śpi na danych, których nie wykorzystuje?

  • Moderator: Michał Pajdak, Prezes zarządu Appgration
  • Piotr Kowal, Team Leader PreSales w Qlik
  • Karolina Przewoźna-Możdżanowska, Menadżer d/s logistyki i ekspansji, Dakpol Sp. z o.o.
  • Mateusz Grabka, dyrektor handlowy Eco-Light
  • Dominik Tylczyński, dyrektor działu konsultingu SAP w Inteco Business Solution (grupa Amica)
  • Wojciech Rokicki, dyrektor operacyjny Smart Project
  • Wiesław Majewski, członka zarządu Empik S.A.
13.30-14.10

Lunchu

14.10-16.00

PANEL V - INTELIGENTNA AUTOMATYZACJA

Hubert Walczak - Dyrektor ds. logistyki w Aluplast sp. z o.o.
Naga prawda o automatyzacji w logistyce, czyli dlaczego w Polsce coraz chętniej inwestuje się w zaawansowane technologie, na które kiedyś mogli sobie pozwolić najbogatsi.

Łukasz Musialski - doradca logistyczny Logisys
Projektowanie magazynu vs. planowanie inwestycji. Wyzwania "tłumaczenia" wymagań logistycznych na język inwestycji w automatykę.

Dariusz Robak - dyrektor operacyjny GTX Service, spółki do realizacji startupów w ramach grupy kapitałowej Grupa Topex
Najważniejsze bariery inwestycji w automatykę, na które musisz być przygotowany, jeśli chcesz inwestować – na przykładzie CD Grupy Topex

dr Jacek Pacholik - Doktor nauk technicznych Politechniki Łódzkiej, Instytut Elektroniki,
Marek Wierzbicki - Ekspert z zakresu Automatyki Magazynowej, Optymalizacji Procesów Logistycznych i Informatyki Biznesowej
(Nie)oczywiste przesłanki inwestycji w automatykę magazynową.

15.50-16.00

Zakończenie drugiego dnia Kongresu

Podczas Kongresu wystąpili wybitni prelegenci:

Dawid
Ostręga
Lider z ponad 20-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania i coachingu.

Zajmował się budowaniem zespołów i zarządzaniem w firmach IBM, SolarWinds i EPAM Systems. Jest również trenerem drużyny Kraków Football Kings, harcmistrzem, mentorem i byłym członkiem reprezentacji kraju futbolu amerykańskiego. Wykładowca Talent Management in Tech Companies na AGH.

Unikalne oświadczenia w biznesie, sporcie i działalności charytatywnej, ukształtowały jego wizję przywództwa.

Tematy jego prelekcji są ściśle związane z jego doświadczeniami, pracą i pasjami.

Obecnie CEO krakowskiej firmy SKK S.A. -lidera optymalizacji i automatyzacji.

Dorota
Raben
Ekspert z dziedziny logistyki i łańcucha dostaw, doradca personalny, trener, mentor.
Absolwentka wydziału Chemii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pierwszą pracę podjęła na uczelni, w „ Zakładzie Unikalnej Aparatury Chemicznej – Nuclear Magnetic Resonance".
W 1991 roku związała się z logistyką, której poświęciła całe swoje życie zawodowe do dnia dzisiejszego – począwszy od uruchomienia centrum magazynowego w Poznaniu dla przedstawicielstwa firmy „Herlitz”, poprzez współtworzenie i rozwijanie rodzinnej firmy logistycznej „Raben”, po pracę dla „Royal Frans Maas Group”, „Gefco”, „FM Logistic”, i „Portu Gdańsk”. Praca zawodowa była związana z poznawaniem logistyki na całym świecie, zatem dużą część swojego życia spędziła w tzw. podróży. ( Europa, Azja )
Swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym dzieli się prowadząc zajęcia i wykłady z zarządzania logistyką oraz budowania strategii firm na studiach podyplomowych, MBA oraz DBA jednocześnie na 3 uczelniach wyższych : Akademii Leona Koźmińskiego, SGH oraz PAN.
Posiada certyfikat Trenera Organizacji – Brian Tracy International.
Marek
Różycki
Menadżer z prawie 30-letnim doświadczeniem w zarządzaniu w Polsce i za granicą.
Jego kluczowe umiejętności dotyczą:
  • KEP (Kurierskie i Ekspresowe Paczki)
  • Logistyka Last Mile w e-commerce i w B2C
  • Planowanie strategiczne
  • Fuzje i przejęcia
  • Restrukturyzacje
  • Start up - y

Urodzony w 1964 roku, jest absolwent Money Banking & Finance na University of Birmingham i Członkiem Chartered Institute of Bankers w Wielkiej Brytanii. Po przyjeździe do Polski, odnosił sukcesy w wielu branżach i na różnych rynkach geograficznych. Był częścią zespołu wprowadzającego DHL, Coopers & Lybrand, Kraft Jacobs Suchard na rynek Polski. Następnie działał jako dyrektor zarządzający Allied Domecq (Ballantine’s, Beafeater, Courvoisier, Kahlua), International Distillers and Vintners (Smirnoff, Baileys, Malibu, J&B) i Monsanto w Polsce i na Ukrainie.

Jako CEO GeoPost - CSEE, stworzył region z szesnastoma krajami od Państw bałtyckich po Bałkany , pod szyldem DPD, osiągając wzrost i rentowność znacznie przewyższające wzrosty sektora. Do 2015, Vice – President, Amazon Logistics EU odpowiedzialny za Last Mile w Europie dla Amazon.com.

Obecnie jest Non-Executive Chairman, Future Aerial Innovations, wiodącej brytyjskiej firmy świadczącej usługi wykorzystujące potencjał dronów dla znanych brytyjskich i międzynarodowych koncernów i członkiem Rady Nadzorczej Pekaes S.A.. Jest też Partnerem Zarządzającym w Turnaround Management Consulting, specjalistycznej firmy konsultingowej, zajmującej się doradztwem w sektorze KEP oraz logistyką Last Mile dla e-commerce.

Jednym z istotnych osiągnięć było stworzenie pierwszej polskiej ekspresowej firmy kurierskiej, Masterlink Express. Masterlink rozwinęła się z małej firmy zatrudniającej 5 osób w 1990 roku do rentownego lidera na rynku w roku 1996. Obecnie, jako DPD Polska, jest wiodącym polskim operatorem kurierskim z obrotami ponad miliard złotych.

Marek ma obywatelstwo polskie i angielskie i mówi biegle po polsku, angielsku i francusku.

Jarosław Sobczyk
Operations Manager JYSK Nordic
 
 
 

Odpowiada za zarządzanie operacyjne w Centrum Dystrybucyjnym JYSK regionu CEE. Z logistyką i dystrybucją związany od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywał realizując projekty optymalizacyjne w firmach Raben, Wincanton oraz Mokate. Główne obszary zainteresowań to komunikacja i współpraca w całym łańcuchu dostaw oraz wdrażanie strategii ”Customer First”.

Prof. Halina
Brdulak
Profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
 

Doradczyni prezesa DB Schenker Logistics. Członkini Rady Naukowej Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Rady Programowej miesięcznika „Gospodarka Materiałowa i Logistyka”, kwartalnika „Transport and Logistics”, „Kobieta i Biznes”, „Logistyka Odzysku”. Członkini Rady Programowej United Nations Global Compact oraz ekspertka UN Global Compact w zakresie odpowiedzialnego transportu. Członkini Polskiego Towarzystwa Logistycznego. Współtwórczyni cyklu konferencji TRANS -Wspólna Europa na SGH.

Autorka corocznego rankingu firm branży transport-spedycja-logistyka (TSL), publikowanego w Dzienniku. Gazecie Prawnej (edycja 21). Inicjatorka wdrożenia zarządzania Lean w branży TSL w Polsce. Kierowniczka i inicjatorka podyplomowych studiów „Lean w usługach”. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularno-naukowych dotyczących logistyki, handlu zagranicznego, negocjacji, zrównoważonego rozwoju, wpływu zmian demograficznych i procesów urbanizacji na zarządzanie. Przez 6 lat prezeska Międzynarodowego Forum Kobiet (MFK) skupiającego właścicielki małego i średniego biznesu. Obecnie honorowa prezeska MFK. Współpracuje z Polską Izbą Spedycji i Logistyki. Globtroterka, joginka, miłośniczka żeglarstwa i turystyki rowerowej.

Dr Arkadiusz
Kawa
Adiunkt Katedrze Logistyki i Transportu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Autor ponad 150 publikacji popularno-naukowych oraz 100 naukowych o tematyce logistycznej, informatycznej i sieci międzyorganizacyjnych. Realizował liczne projekty dla takich organizacji i firm, jak: Urząd Miasta Poznania, Urzędu Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, AT Kearney, KPMG, Merlin.pl, SGB-Bank, Poczta Polska, UPS, DPD Polska (Siódemka), Volkswagen, Kompania Piwowarska, PKS Poznań, Stomil, Pepco, Autostrada Wielkopolska, NaviExpert. Opiniotwórca dla wielu czasopism m.in. Wprost, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, Gazeta Prawna. Laureat konkursu na stypendia dla młodych, wybitnych naukowców Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz prestiżowego konkursu Fundacji na rzecz Nauki Polskiej. Członek Wielkopolskiego Forum Inteligentnych Specjalizacji działającego przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego (Grupa Robocza - Wyspecjalizowane procesy logistyczne). Ekspert programu Vacational Competence Certificate (VCC) i autor materiałów dydaktycznych w zawodzie Spedytor-logistyk. Wykładowca na studiach MBA Atlanta i podyplomowych Logistyki i Zarządzania Międzynarodowymi Łańcuchami Dostaw, Zarządzania Sprzedażą na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Organizacji i Zarządzania Produkcją na Politechnice Poznańskiej.
Hubert
Walczak
Dyrektor ds. logistyki
w Aluplast sp. z o.o.
 
Logistyką zafascynował się jeszcze na studiach, choć kierunek który studiował odbiegał dość mocno od jego zainteresowań. Po ukończeniu Inżynierii Środowiska na Akademii Rolniczej w Poznaniu w 2004 roku swoją pierwsza pracę rozpoczął w firmie Bridgestone w tym samym mieście. Tam poznawał tajniki z zakresu automatyki i robotyki pras wulkanizacyjnych, a następnie zwiedzając Europę i trochę Świata, poznając nowe kultury wykonywał projekty dla szwedzkiej firmy Flexlink.
W 2008 roku podjął pracę w kolejnej szwedzkiej korporacji H&M na stanowisku lidera zespołu, a następnie kierownika działu. Z branży odzieżowej przeniósł się do branży Automotive dla Exide Technologies, gdzie zaczynał pracę jako Specjalista ds. Logistyki na Kierowniku Centrum Dystrybucyjnym kończąc.
Uczestnik licznych konferencji logistycznych, również jako prelegent. Na swoim koncie ma kilka publikacji w czasopismach o tematyce TSL. Posiada doświadczenie w kierowaniu dużymi i różnorodnymi zespołami pracowników, wdrażaniu strategicznych projektów, posiada wiedzę oraz praktykę z zakresu procesów logistycznych oraz systemów magazynowych i ich optymalizacji.
Miłośnik podróży oraz muzyki, z którą nie tylko spędza czas słuchając, ale także komponując utwory dla zespołu rockowego, w którym się aktywnie udziela od wielu lat. Chętnie uprawia sport, a nade wszystko piłkę nożną. Interesuje się nauką i motoryzacją, w wolnej chwili przemierza zakamarki pięknej polskiej ziemi na motocyklu.
Sławomir
Rajch
Rozwija usługę e-commerce
w Grupie Raben
 
Obecnie rozwija usługę e-commerce w Grupie Raben. Zależny i uzależniony od Internetu ambasador zakupów w Sieci. Do 2011 r. współtworzył strategię edukacyjną Grupy Allegro, ze sprzedaży internetowej przeszkolił ponad 20 tysięcy Polaków. Niegdyś doktorant Uniwersytetu Adama Mickiewicza w zakresie literatury średniowiecza, pasje badawcze kontynuuje w bardziej współczesnych obszarach. Platonicznie kocha Klientów.
Dominik
Tylczyński
Dyrektor działu konsultingu SAP w Inteco Business Solution (grupa Amica)
 
Absolwent Francusko-Polskiej Wyższej Szkoły Nowych Technik Informacyjno-Telekomunikacyjnych i Politechniki Poznańskiej. Od 1995 r. zajmuje się wdrożeniami SAP w modułach gospodarki materiałowej (SAP MM) oraz gospodarki magazynowej (SAP WM), ma liczne certyfikaty, m.in. SAP Supply Chain Management – Procurement, SAP Supply Chain Management – Logistic Execution, a także SAP Exchange Infrastructure & Integration oraz SAP ABAP Development. Ma bogate wieloletnie doświadczenie w obszarze integracji systemu SAP z systemami informatycznymi i telekomunikacyjnymi klienta. Obecnie specjalizuje się w projektach optymalizacji zarządzania łańcuchem dostaw z wykorzystaniem systemów SAP, w trakcie których buduje dojrzałość informacyjną przedsiębiorstwa, przywraca zaufanie do danych logistycznych i automatyzuje procesy logistyczne.
Dagmara
Głowacka
Dyrektor ds. logistyki Kongsberg Automotive w dywizji Driveline
 
 

Od 2002 roku jest związana z zarządzaniem łańcuchem dostaw w branży automotive. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów usprawniających procesy produkcyjno-logistyczne. W 2008 roku dołączyła do zespołu międzynarodowego koncernu Kongsberg Automotive. Od 2011 roku jest odpowiedzialna za globalną standaryzację procesów logistycznych w zakładach produkcyjnych w Chinach, Indiach, Słowacji, Francji, Szwecji, Meksyku oraz Brazylii.

Jako przełożony łączy koncentrację na osiąganiu celów z holistycznym i coachingowym podejściem do rozwoju podległych jej pracowników. Prowadzi własną firmę coachingowo-szkoleniową specjalizującą się w coachingach interwencyjnych oraz transformacji konfliktów.

Ewa
Wilmanowicz
Trener, mówca, konsultant marki osobistej i korporacyjnej
 
 

Autorka publikacji naukowych z obszaru przywództwa i przedsiębiorczości. Ekspert Centrum kariery GoldenLine i uczestnik Akademii Employer Brandingu. Członek Klubu France Pologne i Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Mistrz praktyk NLP i ekspert Instytutu Badań Gospodarczy w obszarze analiz wartości marki. W 2015 roku zaprojektowała i przeprowadziła sześciomiesięczną kampanię budowania marki pracodawcy dla holenderskiej firmy produkcyjnej z branży automotive (900 pracowników), która pozwoliła na pełne pokrycie niedoborów kadrowych m.in. w działach planowania, produkcji, kontroli jakości i magazynów.

Trener efektywności osobistej, mówca, konsultant marki personalnej i korporacyjnej. Absolwentka Finansów i Controllingu Międzynarodowego na Universite d’Angers oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Członek Klubu France Pologne, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Laureatka III miejsca w konkursie na Najlepszą Mowę Biznesową 2015. Coach certyfikowany przez Noble Manhattan Coaching i International Institute of Coaching & Mentoring. Mistrz praktyk NLP i ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w obszarze analiz wartości marki. Pracę nad analizą i strategiami komunikacji luksusowych marek Ewa rozpoczęła podczas Stypendium Rządu Francuskiego, a obecnie konsultuje i buduje wartościowy wizerunek firm, przedsiębiorców, artystów i wysokiej klasy specjalistów. Miłośniczka teatru, muzyki francuskiej, koneserka codzienności.

Michał
Pajdak
Prezes zarządu Appgration, szef Rady Nadzorczej w Fabryce Innowacji i3, członek Komitetu Sterującego Klastra eCommerceConnections.
Wykładowca na Uniwersytecie Adam Mickiewicza, Politechnice Poznańskiej oraz w Wyższej Szkole Bankowej. Mentor w Wyższej Szkole Oficerskiej Wojsk Lądowych, a także w międzynarodowym projekcie EUXCEL.
Absolwent studiów magisterskich i doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył amerykański University of California, Berkeley, Haas School of Business, na którym zajmował się tematyką komercjalizacji.
Pracował dla uznanych instytucji polskich i zagranicznych, w tym dla Comarch S.A. (dyrektor sprzedaży), nagrody Innowacyjności Targów Outsourcingu (szef kapituły), Blix (business development director), fińskiej Opus Capita (business development director), Instytutu Logistyki i Magazynowania/GS1 Poland (szef sprzedaży/marketingu), Należy do Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu i Stowarzyszenia Top 500 Innovators.
Michał Pajdak specjalizuje się w integracji danych w czasie rzeczywistym, zarządzaniem łańcuchami dostaw i logistyką. Szczególnie interesuje go elektroniczna wymiana i outsourcing procesów (finansowych, logistycznych – purchase to pay, order to cash). Jego mocne strony to duża interdyscyplinarność, zrozumienie skomplikowanych procesów w firmach, trendów światowych oraz specyfiki rynku CEE i regionalnego klienta.
Laureat programu Top 500 Innovators, największego rządowy program wspierania innowacyjności.
Piotr
Kowal
Kieruje zespołem doświadczonych Architektów Rozwiązań BI w Qlik
Od 12 lat związany z branżą IT, doświadczenie zdobywał w Microsoft, w Dziale Aplikacji Biznesowych. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego i MBA Politechniki Warszawskiej. Łączy wiedzę biznesową z IT, co pozwala na wnikliwą analizę potrzeb i „uszycie na miarę” oprogramowania zgodnie z oczekiwaniami.
Agata
Horzela
Kilkuletni konsultant w centrum
GS1 Polska
Zajmuję się głównie doradztwem w zakresie automatycznej identyfikacji opartej na kodach kreskowych oraz pracuję nad możliwościami wdrożeń standardów systemu GS1 w branży transportu i logistyki. Jestem autorką licznych artykułów do czasopism logistycznych, dotyczących wykorzystania standardów GS1 w łańcuchu dostaw oraz zagadnień związanych z elektroniczną wymianą dokumentów w branży TSL.
Wojciech
Rokicki
Członek zarządu
Smart Procject

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, studiów EMBA w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Helsinki School of Economics. Zawodowo przez 9 lat związany z Philips Lighting, zatrudniony na stanowiskach kierowniczych w logistyce, następnie zarządzał biurem projektowym skupiającym kierowników projektów.

Od 2007 roku prowadził międzynarodowe projekty usprawniające z zakresu sieci transportowych, zarzadzania zapasami, gospodarki magazynowej oraz kompleksowej obsługi w fabrykach i organizacjach handlowych zlokalizowanych na trzech kontynentach, m.in. w Chinach, Indiach, USA i Kanadzie.

Uzyskał certyfikat Black Belt podczas studiów 6-sigma w Eindhoven. Posiada certyfikat logistyczny CPIM amerykańskiego stowarzyszenia APICS oraz Project Management Professional. Specjalizuje się w usprawnianiu procesów metodologiami DMAIC / 6-sigma / PMBOK / Lean.

Łukasz
Musialski
starszy doradca logistyczny, wiceprezes zarządu Logisys
 
 
Absolwent Akademii Górniczo – Hutniczej. Od 10 lat realizuje projekty logistyczne i doradcze z zakresu logistyki. Specjalizuje się w logistyce magazynowej i jej powiązaniach z innymi funkcjami przedsiębiorstw. Pracował w projektach analitycznych, doradczych, informatycznych dla takich przedsiębiorstw jak: Aluplast, Aluprof, Bakoma, Bongrain, Bruno Tassi, DHL, Diageo, Kulczyk Tradex, Merlin.pl, POLOmarket, SCA Packaging, Variant, Vision Express, Żabka Polska i wiele innych. Autor artykułów na blogistyka.pl oraz w czasopismach logistycznych.
Dr inż. Krzysztof
Muszyński
Data Quality Project Manager
 
 
 

W Instytucie Logistyki i Magazynowania specjalizuje się w zagadnieniach związanych ze standaryzacją procesów wymiany informacji produktowych.

Od lat moderuje pracami Grup Roboczych GDSN - Katalogi Danych (grupa skupia największe sieci handlowe i producentów branży FMCG), DIYGA - Do It Yourself and Gardening (grupa skupia producentów i sieci branży narzędziowo - budowlanej) oraz HoReCa - Foodservice (dot. podmiotów branży gastronomicznej). Do najważniejszych zadań tych grup należy wypracowanie wzorców danych podstawowych zaspokajających zapotrzebowanie na informacje produktowe tych branż.

Dr inż. Michał
Grabia
Kierownik Laboratorium Technologii Identyfikacyjnych oraz kierownik obszaru badawczego RFID w Instytucie Logistyki i Magazynowania

Kierownik Laboratorium Technologii Identyfikacyjnych oraz kierownik obszaru badawczego RFID w Instytucie Logistyki i Magazynowania, wykładowca Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu oraz trener z zakresu technologii identyfikacyjnych.

Michał Grabia jest współtwórcą Krajowego Laboratorium Technologii EPC/RFID oraz europejskiej sieci laboratoriów „GS1 in Europe Lab Network”, jest laureatem nagrody drugiego stopnia Ogólnopolskiego Konkursu im. prof. Jerzego Skowrońskiego organizowanego przez Polski Komitet Materiałów Elektrotechnicznych SEP, autorem publikacji w pismach specjalistycznych oraz członkiem wielu międzynarodowych organizacji i grup roboczych zajmujących się opracowywaniem nowych standardów w zakresie technologii identyfikacyjnych, w tym RFID.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania oraz realizacji projektów dotyczących opracowania koncepcji, projektowania oraz wdrażania innowacyjnych rozwiązań technologicznych, w tym przede wszystkim technologii identyfikacyjnych oraz lokalizacyjnych.

Michał Grabia jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Poznańskiej, Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz studiów Executive MBA realizowanych w Wielkopolskiej Szkole Biznesu we współpracy z Nottingham Trent University przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

dr Jacek
Pacholik
Doktor nauk technicznych Politechniki Łódzkiej, Instytut Elektroniki.
 
 
Ekspert z zakresu Optymalizacji Procesów Logistycznych i Zarządzania Projektami oraz Operacyjnego Zarządzania Logistyką i Informatyką. Posiada ponad 20 lat doświadczenia na stanowiskach menadżerskich w spółkach publicznych: ABB Automatyka, OSDW Azymut (spółka córka PWN S.A.), Megastore.PL S.A., obecnie wiceprezes i współwłaściciel firmy doradczej BinCode. Swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym dzieli się prowadząc zajęcia z zarządzania logistyką na Akademii Leona Koźmińskiego. Projektuje procesy logistyczne w nowych magazynach wraz uwzględnieniem obszarów automatyki i informatyki. Optymalizuje procesy logistyczne i zarządza procesami zmian w istniejących obiektach/organizacjach. Optymalizuje procesy związane z przepływem informacji w strukturach organizacji i zarządza procesami zmian. Tworzy indywidualne rozwiązania logistyczne i informatyczne dla firm dystrybucyjnych i handlowych. Wspiera inwestorów w wyborze rozwiązań technologicznych (automatyka, informatyka) i nadzoruje/zarządza wdrożeniami. Opracowuje analizy związane z przepływem towarów. Przeprowadza audyty pod kątem procesów logistycznych i obiegu informacji.
Marek
Wierzbicki
Ekspert z zakresu Automatyki Magazynowej, Optymalizacji Procesów Logistycznych i Informatyki Biznesowej.
 
Specjalista w szerokim spektrum Nowych Technologii, Motywacji i Komunikacji. Posiada ponad 20-letnie doświadczenia na stanowiskach menadżerskich we własnej firmie i spółkach publicznych: OSDW Azymut (spółka córka PWN S.A.), LSI Software S.A., Redan S.A. Zajmuje się optymalizacją procesów logistycznych pod kątem efektywności finansowej, ergonomii i optymalnej wydajności ludzkiej. Projektuje procesy pod potrzeby indywidualnych rozwiązań logistycznych. Opracowuje testy akceptacyjne oprogramowania biznesowego, automatyki magazynowej i procesów logistycznych. Wspiera firmy w projektach unijnych w zakresie dofinansowania innowacyjności. Nadzoruje rozwój e-commerce zarówno od strony technicznej jak i tzw. miękkiej. Autor wielu publikacji na temat informatyki, logistyki, motywacji i ryzyka inwestycji.
Dariusz
Robak
Dyrektor operacyjny GTX Service, spółki do realizacji startupów w ramach grupy kapitałowej Grupa Topex.
 
Posiada 20 letnie doświadczenie w projektach logistycznych. Jest konsultantem procesów logistycznych. Ukończył studia w Instytucie Transportu Politechniki Warszawskiej na specjalnoości Organizacja i Technologia Transportu Wewnętrznego i Magazynowania.
Katarzyna
Pączkowska
Executive Manager, Hays Poland
Manager Hays Poland z ponad 12-letnim doświadczeniem w obszarze doradztwa personalnego. Posiada doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem, rekrutacji oraz realizacji programów outplacementu grupowego i indywidualnego. Absolwentka Psychologii oraz podyplomowych studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Paulina
Popławska
Konsultant, Hays Poland
Konsultant Hays Poland z ponad 6-letnim doświadczeniem w obszarze rekrutacji. Przed dołączeniem do Hays realizowała projekty executive search m.in. dla sektora FMCG w obszarze Supply Chain. Obecnie wspiera Klientów z branży Magazynowania i Logistyki. Absolwentka Filologii Polskiej.
Marcin
Mazur
Dyrektor Zarządzający w BiViSee
Od 16 lat pomaga firmom zwiększać przychody i obniżać koszty sprzedaży przez poprawę efektywności sprzedaży i dokładności prognozowania. Obecnie prowadzi firmę wpierającą swych klientów w osiąganiu sukcesu dzięki wyciskaniu z danych historycznych i bieżących maksimum wiedzy o efektywności prowadzonego biznesu, co skutkuje podejmowaniem lepszych decyzji zarówno w mikro skali przez pracowników, jak i tych strategicznych – przez zarządzających.
Jakub
Bińkowski
Analityk Związku Przedsiębiorców i Pracodawców oraz Warsaw Enterprise Institute
Ekspert Biura Legislacji ZPP. W 2016 roku objął stanowisko Sekretarza Departamentu Badań i Analiz w Związku Przedsiębiorców i Pracodawców. Autor lub współautor kilkudziesięciu raportów, stanowisk do projektów aktów legislacyjnych oraz artykułów prasowych. Zajmuje się zagadnieniami gospodarczymi i prawnymi. Prywatnie zainteresowany prawem podatkowym, najnowszą historią polityczną polski, muzyką, oraz literaturą europejską.
Andrzej
Wojciechowski
Kierownik magazynu, DHL Supply Chain
 
 
Od 13 lat logistyk z krwi i kości. Swoje doświadczenia zbierał w firmach McLane Polska, Tesco i Wincanton w których był odpowiedzialny za operacyjne kierowanie i nadzór nad realizacją procesów transportowych i magazynowych zapewniając obsługiwanym klientom wysoki poziom kluczowych wskaźników logistycznych. Od 2011 roku jako Kierownik Magazynu w DHL Supply Chain jest odpowiedzialny za obsługę 230 salonów Empik, zarządzą zespołem do 450 pracowników pracujących na 40.000 metrów kwadratowych. Jest pomysłodawcą wielu usprawnień oraz czynnym uczestnikiem projektów i działań podnoszących wydajność i jakość usług świadczonej przez DHL Supply Chain dla Empik.
Wiesław
Majewski
Dyrektor logistyki, Empik
 
 
Absolwent Zarządzania i Marketingu na Politechnice Poznańskiej, Zarządzania Łańcuchami Dostaw i Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Planowania Strategicznego i Zarządzania w Handlu Detalicznym na College of William & Mary w USA.

Od 1997 roku związany z zakupami i logistyką. Zajmował kolejno stanowiska: kupca, kontrolera zakupów, dyrektora zakupów oraz dyrektora planowania i logistyki. Przez wiele lat związany z handlem detalicznym, organizował od podstaw działy zakupów, planowania, importu i logistyki. Pracował m.in. w pierwszej polskiej sieci supermarketów Market Pozperito S.A., PEPCO Poland Sp. z o.o. Merlin.pl S.A. Obecnie piastuje stanowisko Dyrektora Logistyki i Członka Zarządu Empik S.A.
Karolina
Przewoźna Możdżanowska
Menadżer ds. rozwoju w firmie Dakpol, trener biznesu
Pomimo filologicznego wykształcenia od 14 lat związana jest z logistyką w branży produkcyjnej i branży TSL. Od lutego 2015 pracuje w firmie transportowo-spedycyjnej Dakpol Sp. z o.o. gdzie między innymi zajmuje się wdrożeniem projektu „ Innowacyjne Centrum Logistyczne” podnoszącego poziom konkurencyjny firmy. Projekt pozyskał dofinansowanie ze środków unijnych wzmacniając konkurencyjność kluczowych obszarów gospodarki regionu.

Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Praktykujący trener biznesu , który w swoich autorskich szkoleniach łączy kompetencje miękkie i twarde bazując przede wszystkich na metodzie komunikacji NVC. Fanka rozwoju zawodowego i osobistego.

Organizator

Partnerzy

Partner złoty:
Partnerzy srebrni:
Partnerzy brązowi:
Partnerzy:
Partner Ogólnopolskiego Turnieju Piłkarzyków Logistyków KMW Logisys CUP:
Partnerzy medialni:
Partnerzy merytoryczni: